perjantai 1. helmikuuta 2013

Wuzzup?

Helöy pitkästä aikaa.
En ilmeisesti pysty kirjoittamaan niinku normaalit ihmiset: "wuzzup" ja "helöy". Siis fur real. ;)

Kirjoittelen parhaillaan uudella läppärilläni. Prosessori on i7 ja on erillinen näytönohjain ja kivasti sitä semmosta muistia, jolle voi läiskiä videoita odottamaan editointia. Se toinenkin (tärkeämpi?) muisti on hyvän kokonen. Toisin sanoen Vili valitsi mulle koneen, jossa pitäisi olla ihan kivasti tehoja mm. editointiin. Mä ymmärrän tästä sen verran, että mulla on taas toimiva V-kirjain. Edellinen läppäri oli Kanadasta ostettu, joten on myös kiva taas vaihteeksi, että näppäimessä oleva symboli on se minkä se tuottaakin. Esim. ä- ja ö-kirjaimia ei ollut vanhassa merkittyinä ollenkaan. Jos ketä kiinnostaa, niin tämä on Asus mallia A55V. Ymmärtääkseni. Hirmuisesti erilaisia kirjainyhdistelmiä, jotka ei merkitse mulle mitään. Käyttöjärjestelmä on Windows 8. Pieniä tuskan parahduksia se on jo aiheuttanut, mutta eiköhän ne lopu kun oppii käyttämään.
(Päivän sana: kiva.)


Ensimmäiseksi taustakuvaksi uudelle koneelle valikoitui Britney. Britney on mulle varmaan saman tyyppinen idoli kuin joillekin Marilyn Monroe tai Audrey Hepburn. Harmi, että siinä missä kaksi jälkimmäistä on klassisia ja yleisesti hyväksyttyjä, cooleja idoleita; Britney puolestaan on... riittääkö jos sanoo, että "no Britney."


Tossu hukassa, mutta lämpimät varpaat
Tammikuu oli kaikesta huolellisesta kämpän järjestelystä huolimatta hieman 'sukat hukassa' -kuukausi. En osannut oikein aikatauluttaa tekemisiäni tarpeeksi ryhdikkäästi kaiken nukkumiseni ympärille, joten molemmat blogini jäivät vähäiselle päivittelylle ja noin joka kerta oli ihan hirmu kova kiire, että ehti töihin. Huomasin myös, että olen huomattavasti hitaampi lukemaan ruotsin kielistä kirjallisuutta, kuin mitä olin toivonut ja laskenut. Tästä huolimatta: Litteratur 1, vielä minä sinut selätän.

Kurssilukemista


Helmikuussa aion päivittää joka päivä tätä blogia. (Minua hieman hirvittää tämä aikomus. Pystynkö siihen?) Löysin 30 postausta -tagin, jota aloin naputella itse asiassa jo ennen joulua, joten siitä saan materiaalia. Hommasin uuden salikortin ja kävin urkkavaateostoksilla, joten liikunnasta puhun (toivottavasti) videomuodossa. Laihdutus - miten menee? -postaus lienee myös paikallaan. Kämppä on käytännössä nyt uudessa järjestyksessä. Harmi, että sotken kaksi kertaa niin nopeasti kuin siivoan ja järjestelen, joten joudun siivoamaan uudestaan, jotta voin tehdä Kämppäni-videon. Kun supersankaritaitoja jaettiin, niin minä sain sotkemisen. Supersankarialteregoni (onko tuo yhdyssana?) on Mizz Mess-a-nator.
Oletko koskaan miettinyt, mikä sinun supersankaritaitosi on? Onko se yhtä hyödytön kuin mulla? :)


Herrajjestas miten kirkas tuo taustawäri on

Ai joo. Meinasin jo unohtaa. Blogin tämän hetkinen työnimi on Blondinelle. En oo vielä ihan varma onko tämäkään The Nimi, mutta kun useidenkaan valvottujen miettimisöiden tuloksena ei tullut mitään parempaa, tai semmoista "this is it" -fiilistä, niin olkoon.

4 kommenttia: