sunnuntai 3. helmikuuta 2013

31 postausta: 1 Esittele itsesi

Muistaisinpa, kenen blogista minä tämän nappasin. Satuinpa vaan nappaamaan jo ennen joulua, joten enpä muista. Jos olet tehnyt tämän postauksen, tai parhaillaan tekemässä, niin laita kommentti, niin linkkaan sut tekstin perään.

Tämä vaikutti sellaiselta tagilta, jonka kautta minä tulen perusteelliseksi tutuksi.

Päivä 1 - Esittele itsesi

Hei!
Olen Annie, 27-vuotias ja asun Joensuussa poikaystäväni ja kissani kanssa. Opiskelen yliopistossa englantia, joskin koen lähinnä olevani jumissa yliopisto-opinoissani. Teen opintojen ohella töitä postilla ja haaveilen englannin vaihtamisesta kosmetologiopintoihin. Kosmetiikan parissa elämisen kaipuuseen pidän Kosmetiikkaobsessio-blogia.



Aiemmin minulla oli paljon harrastuksia, mutta tällä hetkellä bloggaaminen vie mammutin osan ajastani. Nykyään laulan silloin tällöin kotona omaksi ilokseni, mutta lauloin myös Joensuun yliopiston kuorossa useamman vuoden, ennen kuin töiden ja kuoroharkkojen päällekkäisyys teki sen harrastuksen mahdottomaksi.
Olen soittanut pianoa 6-vuotiaasta lähtien, mutta nykyään soitan 4 - 5 kertaa vuodessa, eli silloin kun käyn vanhempieni luona kotikotona. Ostoslistalla on oma piano. En ole koskaan tykännyt esiintyä, mutta rakastan soittaa pianoa nimenomaan ja vain omaksi ilokseni.
i_sopraano
http://www.joykuoro.net/joomla/images/stories/i_sopraano.jpg
Joy-kuoro, I-sopraanot (oon takariwissä)

Olen harrastanut öljyvärimaalausta (ja muunkinlaista kuvataiteilua), mutta pienessä huonosti ilmastoidussa kämpässä sen harrastaminen otti päähän.
Olen ihan kätevä käsistäni ja ompelin ennen laukkuja ja silloin tällöin vaatteita. Ompelukonettakaan en omista, joten nykyään lähinnä neulon kaulaliinoja ja lapasia hektisesti joulun korvilla.
Olen ollut innokas kirjojen lukija. Nora Roberts, Judith McNaught, Sandra Brown, J. K. Rowling nyt esimerkiksi ovat viihdyttäneet minua useita tunteja. Sitten aloin opiskella kirjallisuutta ja kirjoja oli pakko lukea. Nykyään innostun siis lukemaan harvemmin.
Elokuvia meillä katsellaan aika tiuhaan tahtiin. Poikaystäväni on teknologiaintoilija, joten laitteistoa löytyy mm. 3D-elokuvia varten. Hani-kissamme tykkää eniten zombi- ja sota-/räiske-elokuvista.

Innostuin näemmä vähän liikaa noista harrastuksista...

Minkälainen minä olen? Olen pikkutarkka huithapeli. Toisin sanoen jään helposti aakkostamaan kirjoja, vaikka huoneessa ei mahdu muuten kävelemään. Minulla on aika tiukka omatunto. Olin ehkä 5-vuotias, kun piilotin hoitopaikassa pari legoukkoa hihaani ja vein ne kotiin. Pari vuotta myöhemmin tajusin, että minähän varastin, ja valvoin sen vuoksi monta yötä, mutta minua nolotti liikaa tunnustaakseni tekoni. No, nyt se on ainakin julkista. Olen liiankin rehellinen ja samalla epäilemättä sinisilmäinen, sillä kuvittelen, että muutkin ovat. Minulla on tapana pitää tunteeni äärimmäisen hyvin hallinnassa ja tarvittaessa en ole rauhallinen kuin viilipytty vaan rauhallinen kuin jäätynyt viilipytty.
Yritän opetella näyttämään tunteitani ja purkamaan niitä. Vaikeaa.
Kova hallintani ja moraalisuuteni kostautuu sitten täydellisellä leväperäisyydellä ja lähes kaiken sallimisella itselleni huoneen siisteydessä, shoppaillessa ja jääkaapilla. :D

Minä pidän positiivisuutta hirmuisena lässytyksenä ja yhtä aikaa rakastan sitä, koska siitä tulee hyvä mieli. Mielestäni positiivisuus lisää positiivisuutta ja hymyn voi pistää kiertämään ja elämä on helpompaa positiivisella asenteella ja hymy naamalla. Ja nyt minulla on tunne kuin olisin juuri nuollut siirappipurkin. Hirmusta lässytystä tommone.

Tulossa - ei kylläkään peräkkäisinä päivinä

Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Lemmikkini
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Parhaat ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Luokkasi
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Poikaystäväni
Päivä 22 – Tärkeimmät tavarani
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen harrastukseni
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti